Körlektion 15 och 16

Datum: 2008-10-08
Körlektion: 15 + 16
Moment: 7 a+b+c samt 8
Körlärare: A
Nästa körlektion: 2008-10-13

Fick med mig en praktikant i baksätet =)
Han överlevde...

Fick köra mer självständigt, hatar växla hela tiden. Blir så nervös över att inte kunna planera körningen. Tex vi kommer mot en korsning, A säger inte till vilket håll vi ska åka, jag frågar honom när det är ca 30 meter kvar. För jag vill veta för att kunna planera min körning. Han tänker några sekunder, sen säger han du kan ta till höger. Det är stressigt.

Vi körde runt i Fruängen, Midsommarkransen, Telefonplan, Aspudden. Även om det var en dubbel så gick det ganska fort. Men tycker att han avslutade lektionen förtidigt, kom in 15 minuter innan avsatt tid. Visserligen gick vi igenom körningen efteråt, men inte i en hel kvart!!!

Det känns bättre nu, vill bara göra halkbanan. Måste bli bättre på teorin. Måste plugga och då menar jag verkligen PLUGGA!!

A sa att det är snart dags för stan, men dit vill jag inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0