Körlektion no 12

Datum: 2008-10-03
Körlektion: 12
Moment: repetition av 3 samt 7 a+b+c
Körlärare: A
Nästa körlektion: 2008-10-06

Idag släppte han mig fri i hetsig trafik! Vi åkte runt i Bredäng, Sätra, Västertorp. Kommer inte ihåg hälften av alla saker vi gjorde. Jag kallsvettades hela tiden, så många moment man var tvungen att tänka på. Vi åkte i områden där det kryllade av barn, som sprang hejvilt över vägen. Har de inte hört talas om övergångställe eller trafikolyckor med dödlig utgång?

Jag brassade idag runt ca 60-70, snabbaste hittills.

Har fortfarande problem över kontrollen var man ska åka. Vill veta ruten, själv kunna planera, inte att någon säger nästa höger. Jag vill veta i god tid...

From nästa vecka har jag dubbellektioner, så då lär det gå undan.

Men vill kunna njuta över att jag kör, inte vara livrädd.

För en månad sedan visste jag inte ens hur man startade en bil nu kan jag manöverera den i 70km/h. Sug på den du!!
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0