Körlektion no 13 & 14

Datum: 2008-10-06
Körlektion: 13+14
Moment: 7 a+b+c samt 8
Körlärare: A
Nästa körlektion: 2008-10-08

Dumma dumma jag.... Hade flyttat tillbaka min körlektion med en timme. Så vem var försenad? Jo jag.. Men enligt läraren hade han också haft en dålig start på veckan. Näst intill värre än mig..

Idag släppte han loss på riktigt. Åkte runt i Bredäng igen, men sedan fram och tillbaka på 70 vägen mellan Bredäng-Skärholmen-Vårberg på Skärholmsvägen-Vårbergsvägen. Tror jag att vägarna hette.
Och sedan grejade jag det här med dragläge... YES!!! Kom iväg himla fort. Men nu har han hittat ett nytt fel på mitt körsätt, när jag kommer ner i hastighet, så växar jag inte ner utan gasar på. Han tycker jag fuskar.. Men för att försvara mig, så långt jag har kommit sedan början av september till där jag är nu, är mucho grande big!

Ska köra DUBBEL lektion på onsdag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0