kryssning.... bara jag å sambon

Imorgon åker jag å sambon iväg på en romantisk kryssning på tu man hand. vad jag längtar. Jag har stressat runt nu ett tag för att ordna med väskan. Tror sambon är lite sur på mig, har kanske inte använt den trevligaste tonen... oppss..

Packat ner våra kläder, plattång, värktabletter, smycken. Imorgon åker sminksaker, hårborste, div hygienartiklar. Samt min överraskning till sambon och mig... ohh la la la

Syrrorna kommer ta hand om sonen, så han är i gott förvar.
Gjort en kom i håg lista åt dem.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra det man ska göra inför en ensam dag/kväll med sambon....

Uppdaterar på tisdag kväll (om jag orkar =)  )



*nattinatti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0