Mardrömmar

Hade en mardröm häromdagen.

Jag och sonen skulle träffa hans pappa i en lägenhet / privat tatueringsstudio. Pappan sätter sig ner för att bli tatuerad, vilket han blir under icke okej omständigheter. Han sitter i stolen och göra sexljud... öhh åhh mmhh... Efter ett tag känner jag i hela kroppen att jag måste få ut mig och sonen illa kvickt. Känner igen vibbarna allt för väl.
Vi är precis på väg att gå, så kommer han bakom min rygg och hugger mig 2 gånger i benet med tatueringsapparaten. Nålen tränger igenom huden. och vilket avsky o hat jag känner då. Han säger något, ska jag ska du! Som han inte har släppt mig ännu... Obehagligt..

Inatt drömde jag ännu en mardröm, jag o sonen är i hans skola. Ett gäng kommer och vill få tag på alla. Vi springer runt, jag försöker få någon att ta sonen hem. Allt för att han ska klara sig. Men ingen vill. . . . Vi ser att männen har hundar, så vi måste maskera vår doft. Hittar ett rum med kläder . En stor tvättkorg typ. Med BLÖTA kläder. Jag tar sonen och hoppar ner, försöker åka ner så mycket som möjligt... Hör att männen har är inne i rummet, hör att hunden kommer närmre. Så vaknar jag upp, orkar inte drömma mer.. Orkar inte mer ondo..... Hjärtat slog 110...

Vill inte drömma mer mardrömmar..

Sambon drömde även han en mardröm inatt, att jag blev våldtagen. Han hann inte stoppa våldtäckten, när han kom fram stack killarna. Och han efter... (varför stanna o ta hand om mig!?!?)
Han hinner inte i fatt, och han kommer tillbaka.

Sambon berättar inte mer om drömmen, förutom att han undrade i drömmen vad jag gjorde i ett dåligt område, som att jag fick skylla mig själv. Kunde faktiskt inte tolka om han skämtade eller menade allvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0