örhängen

jag har börjat gilla örhängen. Har försig alltid gjort det. Men nu köper jag ett par så ofta jag kan. Handlade lite på Ur&Penn, 5 par örhängen. Billiga men ändå... 25:- kr paret.
Nu behöver jag någonstans att förvara dem en å en.. Måste handla ett smyckeskrin...
Sambon handlade äntligen ett par skor till träningen.... nu finns inga mer ursäkter för någon av oss

Imorgon ska jag försöka åka in till stan och köpa ett par ordentliga handskar till jobbet, sticksyddade. Har redan stuckit mig en gång på jobbet, som tur var gick det aldrig hål på huden. Fick pengar av min pappa för att köpa ett par ordentliga handskar till jobbet för ca 1 år sedan, dessa pengar har legat på ett annat sparkonto, men nu är det äntligen dags. Sonen följer gärna med till affären, en slags militär affär. Men alla sorts roliga saker... tycker jag i alla fall...

Ska få upp sambon från sängen så ska han laga mannagryn (ugali  style) till mig... som jag ska äta Domoda med...mums..

Sedan ligger det lördagsgott i skafferiet, vi ska kika på en film på Canal+. En svensk film, Hoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0