Tandvärk

Sonen har tandvärk, fick titta in i hans mun. Och ja vad såg jag?
Jo ett HÅL, eller rättare sagt han har bitit av en liten liten del av sin tand, och sedan är det bara ett mörkt hål i mitten av tanden. Han har klagat tidigare över sina tänder, har då tittat in i hans mun, la inte märke till det jag såg idag. Så det måste vara ganska nytt... Stakars lilla sonen min, han lär få borra, i alla fall rensa hållet och lägg i en fyllnad. Han är bara 8 år (snart 9 år) hur ska HAN kunna LIGGA STILL i tandläkarstolen?

Kommer själv ihåg hur läskigt det var, när jag var liten hade jag en sådan tandläkarskäck så jag fick börja gå på Eastmans, och fick då "nöjet" att använda lustgas.
Har än idag tandläkarskräck, men den är under kontroll. Drar mig för att gå till tandläkaren, men sen är det så himla dyrt!!!

Tillbaka till sonen, han fick en halv alvedon innan han gick till sängs, tror han sover nu. Tror inte dagen har vart positiv för han, det var kalas idag, hans kompis fyllde 8 år, så det blev nog en och en annan bulle.. Och läsk i stora lass...

Han berättade om alla brudar på kalaset, de dansade lite med dem.. Haha, ibland undrar man. En liten 8 åring kallar en jämn årig tjej för brud.. Dra mig baklänges...

Nu sitter sambon i soffan och suckar. Han vill väl ha sällskap ..

Imorgon ska JAG i alla fall övningsköra och sedan träffa mina småsyrror i stan, vi ska titta på olika motiv till en framtida tatuering som vi ska göra på handleden. Alla tre ska ha samma motiv...

Jag har blivit så bebis-sugen.. Måste gå ner några kilo innan det blir till att tänka på...


Nej ska ge mig..

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0