tiden rinner iväg..

Bloggandet går lite trögt.
Sonen har varit sjuk, idag gick han till skolan. Tror vi båda behövde lite tid ifrån varandra.
Övningskörde idag, efter det hämtade jag sonen för att sedan bege oss in till stan.
Handlade två par jeans och en munk jacka (h&m) till sonen. Blev lite förvånad över hans val av färg dock. Han ser ut som en liten mini Adam Tensta kille..Då syftar jag på samma stil på munkjackan, färgstark!  För att vara han..

Försökte få sonen att gilla ett par vinterskor på Stadium, Adidas för 399:- men han tyckte inte de var tillräckligt coola. Men nu letade vi efter bra vinterskor inte COOLA... Dagens ungar.. Inga skor hittade vi.
Sedan hade jag tydligen lovat honom 2 styckna DragonBall manga. Det var bara att dra sina fötter till Åhlens och göra ungen glad.

Innan vi åkte hem från stan gick vi till Hötorgshallen och köpte två maffiga matmackor till mig o sambon. Med lamm, potatis och starksås. 50:- styck! Prova, de är supergoda. Föredrar deras kyckling, 40:- men kyckligen var slut för dagen .. För att hitta, ta vänster vid rulltrappan, gå rakt fram, sen hittar du dem på din vänstra sida efter ca 30 meter, eller liknande.De går inte att missa...

När vi kom hem åt vi den goda mackan och sedan såg jag och sonen Camp Rock på Disney Channel. Ganska bra må jag säga, skönt att se något som inte innehåller våld eller fula ord!
Sambon ligger och sover redan, han skulle bara vila lite. Men jag har inte hjärtat att väcka honom, han är helt slut. Det är inte fel på hans arbetsuppgifter, det som är källan till hans trötthet är var arbetsplatsen är placerad. Han går upp kl 05 varje dag och är hemma till 18 snåret.

Nu ska jag njuta av fredagskvällen, ett glas Pepsi med is skulle inte sitta fel!

*nattinatti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0