Till jobbet imorgon

Känns konstigt. Har inte jobba på ca 2 månader. Undrar hur det känns att komma tillbaka. Roligt att se alla kollegor, men att se de andra känns konstigt. Undra om man känner igen några..

Som tur är börjar jag kl 09.00. Så det blir ingen tidig start. Får lite panik över tiderna, alla 06.30 o 06.45 tjänster som jag inte kan komma itid till. Sambon har ju sitt jobb, jag ska försöka byta så många tidiga tider som möjligt men alla går inte. Vecka in och vecka ut. Lite ångest över det...

Sen är det körkortet, nu kommer jag inte kunna ta 3 lektioner per vecka, jag som har kört så intensivt ... Känns som det går till helskotta nu...

Nu ska vi laga mat och sedan hämta tvätten från tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0