tråkig regning onsdag..

hemma fortfarande med sonen. Sambon jobbar, han är i extas, han får nämligen köra truck. Som han har vunnit högsta vinsten på lotto. =)

Jag har legat i sängen hela dan, nja nu ljuger jag . Gick upp runt 14 snåret. Sonen sov brevid mig, sedan låg jag/vi och tittade på tv.
Igår tittade jag på Maria Wern, sonen la sig då brevid mig. Och somnade i mina armar, va mysigt det va. Han är stor nu, så han vill oftas in gosa med mig längre. Men igår gick det! Sambon kom hem runt 22 snåret, då la jag sonen i hans säng.

Jag är sååå seg.. Denna högskola driver mig till vansinne, har blivit så lat. Så här var jag inte när jag jobbade.
Jag var på jobbet i måndags, fick då mitt schema, kommer köra natt oktober ut och sedan jobba natt tom nya schemat kommer igång. dvs någongång i januari. Tror ni att jag kommer få jobba natt under nyår? Bläää... Funderar på att ta ledigt. men isåfall måste jag lägga in en ansökan nu. Ska ta upp det med sambon ikväll.

Ska laga mat, senapskyckling, kyckligen ligger och gosar med senapsblandningen as we speak. Tror jag måste springa ner till VI eller Tempo och köpa lök... All gambiansk mat verkar innehålla mängder av lök. Men det är gott!!

Ska städa upp lite i lägenheten innan sambon kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0