vill bli gaddad... vill känna smärtan...vill känna stoltheten...

Har surfat lite på nätet. Klev in på några hemsidor ... Vill hitta någon jag gillar.
Är inne på svart-vit japansk blomstil runt sonens namn som jag har över ankeln. Blommorna ska gå ner på foten (ajajaj..men va snyggt!!)
Kanske en gnutta färg i den.. har inte bestämt mig. Ville ha en fè förut, men eftersom den måste smälta in med den tidigare gadden så passar nog ett blom mönster bättre.

Har varit inne på döljande hemsidor
House Of Pain Hökarängen - fanns ingen bra beskrivning om vad deras specialitet var. 
Diablo - spännande... ska nog gå förbi. Fastnade för M.
Swahili Bob`s - har varitnyfiken på dem länge nu. Ska nog gå dit först


självklart har jag nyss tittat på London Ink som går på Discovery Channel varje fredag klockan 23.00.


Sambon sover nu, så jag ska väl joina honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0