Försov oss..

Att jag lyckas! Fattar inte. Ställde klockan på 07, den ringer, jag sätter på snoozen. Den ringer igen å igen å igen. Orkade inte gå upp. 07.40 vaknade jag av panik. Sonen ska ju vara i skolan 08.10. Han kom iväg lite sent 08.05, så han blev någon minut försenad, men det var mitt fel. Som tur var var sonen vaken när jag klev in i hans rum. Låg i sin säng och spelade Nintendo DS.

Hela dan har jag legat i sängen, kinderna var helt heta, sjuk??? Lite ont i halsen, men bara lite om jag känner efter...

Sitter å glor på tv nu. Gjorde misstaget att titta på RIX FM på TV6. Fadde var där som gäst, urk.. Tål inte den mannen, varför har jag ingen aning om. Men han fick ett litet ynka pluspoäng han sa att han fortfarande älskade Carolina Gynning. Och att han inte denna gång snackade skit om henne.

Ska till bilskolan snart, vi ska träna på att backa. Nääh nu blev det fel, JAG ska träna på att backa!!!
Det kan bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0