Heron City

Kort inlägg idag.
Gick i skolan på eftermiddagen, stressad hem. Skulle få fin besök, av kollega/vännen K. För vi skulle sammasluta med resten av vårt arbetsgäng på Heron City. För att avnjuta en god middag samt en timmes bowling.
Ojoj va jag var dålig! Förra gången var jag bästa av alla... Men nu gick det åt pipsvängen.

Är ganska trött, ska med sonen till skolan imorgon då vi ska träffa läraren för att gå igenom årets åtgärdsplan för hans läsning. Han får extra hjälp någon gång i veckan för att komma igång med ljudningen. Han grejar det snart, han har blivit super uber duktig!!


Nu orkar jag inte mer, ska sussa. Sambon ligger i soffan och han vill gå o sova, men inte utan mig =)

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0