imorgon...

ska vår lilla älsklings katt kastreras... Men det är hon helt omedveten om än så länge. Hon undra nog bara varför hennes matskål är borta..
Igår köpte vi en fin liten transportbur till henne, det var verkligen på tiden. Hittade ingen bur med tjej färger, så det blidde en med grå botten till en gullig matchande liggunderlag..

Igår sprang vi runt i Kungens Kurva i vår jakt på en dator, hittade ingen... Men ska beställa från internet istället..

Idag åt vi något uber super gott till middag, nämligen KRÄFTOR. Hade vår egna lilla intima kräftskiva, jag och sambon.. Sonen satt och tittade på, han gillar inte kräftor, de ser äckliga ut.. Och läskiga.. hahah


Nu äter sambon sen middag no 2, han fastar... Men snart är den över. Är imponerad hur man lyckas gå en dag utan att varken äta eller dricka någonting. Jag skulle inte klara det!!

Ska in i köket och ta mig en liten liten bit tårta...

Sedan ska jag försöka sova, ska upp tidigt imorgon. Åka buss med en katt tidigt på morgonen, och inte vilken dag som helst utan på en måndag... Hoppas medpassagerarna inte är allt för sura, misstänker att hon kommer prata lite (hmm mjau för livet sitt...)

*nattinatti*


Jo, förresten. Idag kom min lillasyrra hem från tågluffen. Skönt att hon är på svensk mark igen!
Saknat henne mucho grande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0