jävla fritids

Ringde till fritids, kl 15.23. Bad personalen jag pratade med att skicka hem sonen.
Har väntat o väntat på sonen.
kl 16.18 ringer fritids, personalen jag hade pratade med, bad ett annat barn att säga till sonen att gå hem. Ursäkta? arrrggh.. Hon som ringer säger att hon låste ett rum, efter att kolla igenom det självklart. Problemet att min son hade gömt sig därinne. Så han var inlåst i ca 10 min. Men ingen personal reagerar på att han har gått. Och ändå har det gått 40 min efter jag ringde.

Vad är värst?
Att personal lägger ansvaret på andra barn att göra deras jobb?
eller
Att sonen var inlåst i 10 minuter?


Nu missar han brottningen. Börjar förstå varför barn har med sig mobiler till skolan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad dålig stil!!

Tycker du ska ta ett allvarligt snack med läraren du pratade med. Så får det inte gå til.

2008-09-04 @ 18:18:59
URL: http://asyl.blogg.se/
Postat av: fru familjeklöver

Ska prata med fritids, det kan jag lova! Mest sur på kvinnan som skickade ett barn för hon var för lat. Sonen har erkänt att han gömde sig, men det är inte ok att bli inlåst....

2008-09-04 @ 19:26:23
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0