Körlektion no 11 blev av trots allt!

Datum: 2008-09-30
Körlektion: 11
Moment: repetition av 3 samt 7
Körlärare: A
Nästa körlektion: 2008-10-03



Ringde och avbokade min lektion pga sonen. När jag har pratat med dem tidigare så kan man få slippa betala en missad körlektion om man är sjuk. Sa de tidigare, men nu behöver man visa upp sjukintyg. Vilken läkare skulle vilja skriva ett sjukintyg på min son när han är superförkyld för att MIN körskola behöver den.

Blev lite förbannad, har ett konto hos dem. Kör minst 2 ggr i veckan, tycker att de kan bjussa lite. Vara lite mänskliga.

Tyvärr förstörde detta hela mitt humör, hela körlektionen gick åt pipskogen.
Ingenting stämde. Ratten var trög, allt gick bara åt helvetet

Ska tillbaka på fredag hoppas det går bättre då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0