bil-tema

Imorgon ska jag övningsköra för andra gången.
Längtar...

Men måste börja övningsköra privat. Annars kommer det aldrig att gå. 
Att övningsköra privat med "okända" personer måste bringa in lite cash, undra varför inte fler privatpersonen övningskör med körkskole elever för att dryga ut kassan?
Tittade in på blocket.se, inga annonser där! Konstigt. Behöver köra med någon, som kan rätta sig lite efter mig. Måste finnas ett antal sjukpensionärer eller arbetslösa i området med bil.
Om ett par år kan jag kanske dryga ut kassan med det... *lampan lyser*

Ni måste tycka att jag är helt galen, visst jag känner två som jag kan övningsköra med privat. Men vet ni vad, hatar att ligga i last för andra. Kan detta vara ett slags självständighets syndrom????
 Kanske, kanske inte...

Kommentarer
Postat av: Fd chef...

Jag ställer upp och kör med dig har jag ju sagt! Bara du pyntar handledarutbildningen... :-)

2008-09-11 @ 09:29:00
Postat av: fru familjeklöver

jag vet, men du har familjen o andra uppdrag. vill inte att du tar vatten över huvudet... du vet ju hur jag e :)

hatar att be om hjälp. kommer kanske be dig så fort jag har börjat köra ute i trafiken... kram

2008-09-11 @ 20:26:31
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja, var vänlig och ÅTERKOM!!! :-) Va inte så förbannat duktig hela tiden - ta emot hjälp när du kan få den!!! Envisa människa!!! :-) KRAM!

2008-09-12 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0