Lite bakis kanske, bara lite...

Huvudvärken släppte aldrig riktigt, men jag åkte ändå iväg på de planerade aktiviteterna.
Först ut var återträffen på Copperfield, med de gamla kursarna, nu arbetskollegor på distans...
Åt en god middag, biff med rotfrukter och potatis. Drack 2 öl ....
Kom dit lite sent, 19.30 och redan klockan 21.00 var jag på väg mot aktivitet no 2. Återträffen med de gamla tjejgänget. Åh va roligt. Alla var sig lik, bara något år äldre (host host)...
Synd att vissa inte kunde komma, kanske blir det en gång till.. Med alla...
Det är bara en sak som störde mig, en kommentar från en av tjejerna, hon hade hört ett viss rykte om en viss person. Och det gjorde ont... Tänker inte här säga... Men det hade gått rykten om mig med, men inget av dem stämmer kan jag tänka mig.. Efter att ha träffat och gjort slut med sonens pappa var jag som en ängel, jaja nästan..
En tjej frågade mig hur det var med min pappa, som jag avskydde som liten. Hon blev så förvånad när jag sa att jag ser honom som min riktiga pappa. ((min mamma och bio pappa separerade när jag var jätteliten, inga minnen av dem tillsammans. När jag var runt 7 träffade hon en man, som jag avskydde... "Förlorade" mamma då ju...Men idag, ser jag honom som min riktiga pappa. Han har ställt upp för mig i vått och torrt!!).
Hon sa även att jag var en exakt kopia av min mamma, hon glodde läänge... Men det bjussar jag på, tycker min mamma var snygg som yngre, nu menar jag inte att hon är ful idag. Missförstå mig rätt nu :)

Har inga döda lik i min säck...

Hur som helst, tog taxi hem. Visst inte att det fanns taxi till fast pris. 230 kr för att komma hem!! Inte illa pinkat!
Var hemma runt 02.30-03.00 tror jag. Hade inte så stor pejl på klockan. Vet att jag pratade med sambon innan jag somna... snark..


Innan jag glömmer, fick kommentar från en av mina fd kursare att jag hade blivit super fräsch, samma kommentar fick jag från en av gamla tjejkompisarna. Det kändes så jävla skönt!! Jag har vuxit.... hihihihih


Nej, ska rycka upp mig.
Vi ska iväg, till Kungens Kurva. Vi ska ev köpa en dator..... Hoppas hoppas....

Men vill få i mig lite fett först.... så sugen på något sliskigt gott....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0