Myggor överallt!!

Myggorna är inte allt lite fräcka i år!!
Sonen har flera myggbett på halsen,ett på fingret och ett på handleden. Den på handleden har svullnat upp som bara den. Både jag och sonen är överkänsliga för myggbett, våra bli jumbostora... No joke!

Låg i sängen igår kväll och filisoferade, kände mig lite stolt över att inte blivit biten av elak stygg mygga...
Vad vaknade jag upp med? Ett jävla myggbete precis brevid nyckelbenet! Bläää... Hoppas den inte svullnar upp.

Vi har försovit oss, eller rättare sagt jag har försovit mig. Snoozade lite föör länge.. Typ 20 min. Ajajbaja.
Men sambon har varit upp flera gånger under natten... Värre än ett barn... hihihih

Ska få iordning sonen så han kan gå iväg till skolan. Jag ska själv iväg snart, ska till Bilskolan.. Tredje gången... Längtar. Men har lite ångest inför skolan idag, har kanske inte gjort allt jag borde.. Men ska försöka läsa lite på vägen. Har lite dö tid mellan bilskolan och skolan.

See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0