Så mycket

har hänt sedan dess. Livet rullar på även om man inte hinner med bloggen. Men ibland önskar man att det finns en pausknapp.
Lördagen: Kräftskiva hos mamma o co. Smasken. Vi har googlat fram hur man gör en egen lag, så vi ska ha en egen kräftskiva bara jag och sambon. Efter allla kräftor shootade jag o syrran päron Vodka. Åh fy va det brände! Men god eftersmak. Tror jag fick i mig 3 glas vitt vin. Hur som helst, vi hade det jätte trevligt !!!

Söndagen: Bio med småsyrrorna. Såg Barnhemmet, rekommendras varmt. Allt jag kan säga utan att förstöra filmen är KÄNSLOSAM. Att de pratade enbart spanska störde inte ett dugg, filmen  fick bara mer karaktär.

Måndag (idag): Skola 8.30-12.00. Sedan shoppingtur med mellersta syrran. Hittade ett par jeans, försökte hitta samma modell med en storlek mindre, efter sprungit i 3 olika affärer gav jag upp (ska dock åka till stan en snabbis imorgon, det finns en butik kvar, Globen). Jag o syrran åt på en mysig lite restaurang / Cafè. Vi sprang runt som fan i stan. H&M, Kicks, Kapp-Ahl mm mm.
Jag tvingade även med syrran till Medborgarplatsen för att besöka affären LoveStore, men de hade stängt (!??! snyft..)
Hittade en zoobutik på Östgötagatan, så nu har katten mat!


Just det innan jag glömmer, idag började Ramadan. Sambon fastar, och nu ska jag passa på att börja dricka mina cambridge drycker igen. Jag hade sån ångest inne i stan. Att köpa kläder, Storlek 46-48 .. Fattar inte, vill inte... Hatar min kropp. Men det ska det bli ändring på måste, om vi vill skaffa barn snart måste jag ner i kilo...


Sambon o sonen är i köket o lagar mat... Själv har jag just intagit en cambridge, smak Kakao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0