Slutet på ramadan

Sambon är hos en vän och firar ramadans slut eller liknande. Är inte så insatt. Men firar gör han med GOD mat..
Som vanligt ville jag inte följa med, känner mig så utanför. Så jag väljer att inte följa med...

Har haft ont i huvudet ända sedan syrran åkte hem, spänningshuvudvärk kanske. Men jag mår illa också, kanske migrän?

Tog en TREO COMP men det hjälpte inte så värst mycket.

Skulle ha träffat syrran på lunch efter min körlektion. Men eftersom sonen var lite krasslig, kunde inte vi fullfölja planerna. Lockade dock hit syrran som satt barnvakt medans jag hade min 50 min lektion, och som tack köpte jag SUSHI till henne (och mig).

Trevligt att träffa syrran igen, hon har ju varit ute på tågluff sedan september. Alla städer hon har sett, va jag är avis..

Nu ska jag sätta mig med sonen i soffan och svulla godis.. (marabou chokladkaka)

Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

Du anar inte vad jag har saknat dig! <3

2008-09-30 @ 19:50:44
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0