snygga jeansen

Köpte ett par skit snygg jeans igår, men de var lite stora. Jeans ska ju sita tajt, de gjorde inte 46:orna. Jag ringde Globen butiken idag, de hade 44:or. Så nu ligger det ett par 44:or i mitt namn och bara väntar på mig. Tror de blir lite väl tajta men vill prova i alla fall.

Tycker klädstorlekar är så konstiga. Som nu 46:orna satt lösa, gick in på H&M där fick jag inte ens på mig samma storlek, fastnade mellan låren och höften. Eller så fick jag på dem men inge utrymme för att stänga igen gylfen eller käppa knappen.
Hur kan de skilja så mycket i storlekarna. Så nu gillar jag KappAhl mest. Att komma in i ett par 44:or lyfter verkligen ens självförtroende. Att bara komma i ett par 46:or är helt underbart. Fattar inte att jag är så stor. Känner mig inte så stor. Jaja, påbörjade cambridge igår. Så ett steg i rätt riktining..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0