tidig morgon...kalas...mormor...hemma

väckarklockan ringde 08.05*pip*
Klockan 09.54 tog vi bussen till pendeltåget...
Klockan 10.50 var vi framme vid kalaset....
Klockan 13.30 var det dags för hemgång
OCH sonen hade haft det super uber skojigt!!!!

Efter kalaset åkte vi till min mormors lägenhet, mamma väntade där på oss. Fick lite saker att ta hem...
Saker jag verkligen tyckte om...

Nu lagar jag wok till mannen. Hans favvo...

JAG VILL HA MITT KÖRKORT NU!!
En tjej på FL klarade uppkörningen efter endast 10 lektioner på bilskolan. That`s it!! Ingen annan övningskörning..

Jag vill det med!!!

Så trött.... Sonen med....
Sambon har legat på soffan hela dagen och glott på fotboll.... urk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0