Treo Comp fungerar

på migrän. Det kan jag lova! Känner mig lite off eller något... Har dragit i mig min första treo comp någonsin.
Fick en sådan migrän efter fritids incidenten, har fortfarande ont i huvudet och mår illa men det lilla kan jag stå ut med. Treo Compen tog av spetesen.

Nu är jag sminkad och ska klä på mig. Ska ut på puben, har inte bara en återträff ikväll utan TVÅ!
Ska först träffa mina gamla klasskompisar från förra årets kurs.
Efter av ha avnjutit en god middag och en eller flera öl ska jag gå vidare för att träffa gamla tjejgänget från förr. Vet inte riktigt hur det kommer att gå. Förhopppningsvis bra!
Hela kvällen kommer dock att hållas kort, ska ut med sambon och sonen till Kungens Kurva imorgon... Kan och vill inte ha baksmälla...

Oj innan jag glömmer. Nu har jag äntligen bokat kryssning till mig och sambon, fira ett år tillsammans som förlovade...Synd att ring 2 tar såå lång tid på sig att komma till mitt finger... Men snart snart!
Vi åker med TallinkSilja GALAXY

Vår hytt De Luxe, ingår Specialfrukost på Grill House, vi har även bokat bord till middagen på Buffen... Vi ska bara njuta...Lyxigt värre!!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0