äntligen

Har hittat den rätta ringen, tror jag.
Har hittat en underbar klänning, men den är lite väl mycket tycker jag. Vi ska ju vigas ute, och detta är en riktig brudklänning. vit... men passar perfekt. Men vet inte
Var först inne i en annan butik, hittade en fin lila klänning. Föll för den med, men hon som hjälpte mig sa en kommentar som irriterade mig. Bara den finns kvar imorgon, men hon sa det på ett elakt sätt. Som jag skulle gå in o prova en klänning och sedan köpa den på en gång. Kanske vill prova fler...
Men vet inte rikigt. Den lila känns mer rätt, men den vita var helt underbar. Och sen kommer den passa som ett smäck, kände mig helt underbar i den.

Hade hoppas få hjälp av sambon imorgon. men han ska jobba. Visste inte att detta var MITT bröllop trodde detta var VÅRT bröllop. Vi skulle nämligen på ett mötet tillsammans imorgon, eller jag trodde att han skulle följa med mig. Men nej da, han tackade ja till att jobba imorgon, han jobbar via ett  bemanningsföretag... Så jag är INTE glad..,

Kommentarer
Postat av: Fd chef...

Men du...arbete säger man väl inte nej till i dagens läge?...och pengarna behövs väl?...förstår dock om du blir besviken men tänk så här: Who cares om 100 år?! :-) Kram!

2009-04-21 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0