jävla skit skola

Såg en lapp från sonens skola idag. Gäller fritids under sommaren. De åren sonen har gått på skolan har fritids varit tillgängligt hela sommaren.
Men i år har de fått för sig att man ska under två veckor låta våra barn vistas på en annan skola.
Ligger denna skola i närheten? NEJ...
Visst vill man gå får man räkna med minst 25 min! kanske 20 min utan barn.

Varför kunde inte skolan meddela detta lite tidigare, så att föräldrar, som tex jag kunde lagt min semester just under dessa två veckor? Men ojsan, det går ju inte heller för vårt jobb har två olika semesterperioder, brytdatumet är precis slutet av första veckan då fritids är stängt...
Sitter i en jävla rävsax? JAPP
Glad? NEJ

Trött på allt.... Igår fick man en utskällning av en ilsken lärare och nu det här.
Måtte vi hitta en ny större lägenhet i ett annat område, nu är måttet rågat!! Jag ger upp, vill skolan bete sig som skit. Varsågod, men det får de göra utan oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0