long gone

Tiden har bara runnit förbi. Har inte orkat uppdatera bloggen med nya inlägg.

Här kommer en kort sammanfattning

Påsken var underbar, hemma hos mamma o co på Påskafton. Åt massor av god mat! Underbart gott. Man blev så där läskigt mätt, men ack så värt allt!!
Ungen åt godis så det sprutade ut från öronen. Vi åkte på fredagen och handlade mat på Coop, vi passade på att även köpa MASSOR av godis. Nästan 2 kilo. Efter någon dag var skålen tom!!!
Oj hur hände det!

Jo, när vi var hos mamma passade de även på att ge mig o sambon våra födelsedagspresenter! Blev lite chockad, hmm väldigt chockade. Vi fick presentkort på ticnet, samt en middagspeng! Syrrorna ska under vår kommande utekväll passa skitungen .... Längtar såå!!!

Ja vad har mer hänt?

Livet har bara rullat på! Som vanligt alltså!
Har fått iväg hindersprövningen, dock lite senare än vad jag trodde. Postade den i måndags...

Nej nu ska jag ta hand om min tjantande unge. Det är synd om honom nu förstår ni. Hans nintendo DS har gått sönder, nu har han svårt att välja om han ska ta sina sparpengar för att köpa ett nytt nintendo ds eller PSP.
Vilka i-landsproblem.
Men det är synd att hans nintendo gick sönder, han har bara haft den i 1½ år.
Skärmen bara blinkar till när man sätter igång den, lika fort stängs den av! Snopet...Surt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0