så trött så trött

sitter på jobbet, klockan tickar på som tur var..

Har surfat den mesta av natten, främst bröllopssidor, men inte fan har jag blivit klokare.
Varför bestämde vi oss för att viga oss med vänner å släktens närvaro. Tolka mig inte fel, vänner å släkt dyrkar vi. Men det känns som stressen har tagit lusten ur mig. Vet hur JAG/VI vill ha vår dag, men samtidigt kommer pressen vad andra förväntar sig.
Men innerst inne tror jag inte att de förväntar sig en dag av lyx, utan en dag av roliga händelser.

Just nu njuter jag av att jag har två nätter kvar, sen går jag på dag igen. Kommer jobba kontorstid, mån-fre. Inga helger, inga röda dagar =)
Men vi har inte hunnit köpt en bil, har frågat pappa om råd. Kanske inte råd man önskade, för en kombi köper jag inte. Har övningskört med en lite Golf. Vi har en kombi volvo på jobbet som jag vägrar att köra. Och inte tänker jag köra en kombi på min fritid. Nope. Önskar att jag kunde köpa en lite clio eller Atos, men problemet med Atos är att jag knappast får ner baken i sätet. En vän till mig hade en Atos som lånebil under 2 dagar, den var såå liten ...

Radion spelar musik, hör fåglarna utanför. Ska snart ut och springa runt på området när alla kräver min uppmärksamhet. Men det betyder att dagen har börjat gry, att dagpersonalen snart kommer.. = jag får gå hem!!


Nääh nu håller jag på att krevera. Kan inte telefonen börja ringa... Undra vem som hinner först ut ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0