mamsen

Igår åt jag och min vän K ute på stan. Tapas. mums. Kom hem lite senare än vanligt, nja sent å sent går väl att diskutera. Men för min del så var det lite sent på en vardag, kom hem runt 23.00.
Men ack så trevligt det var  :-)

Idag åkte jag å sonen till mamma o co. Riktigt mysigt. Förutom när vi skulle åka hem, regnet öste ner. Och inte nog med det så hade en bil parkerat så himla nära vår bil så jag fick gå in via passagerar sida. Fattar inte personen att om han/hon måste ta in sin backspegel för inte att repa/nudda min bil, så betyder det att jag kommer ha problem att komma in i min bil?? Eller ??? Hade det inte ösregnat hade jag inte orkat bry mig, men nu fick jag ett fistfight och svor som fan...

Nu sitter hela familjen splittrade, mannen i sängen och glor på tv. Sonen i soffan och gör detsamma, glor på tv. Och jag framför datorn. Vilket härligt liv, noot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0