utskrattad :(

Berättade för mannen att jag vill att vi gör en gipsmage... Roligt minne från min stor mage med vår bebbe i..
Han höll på vika sig av skratt, och fattade inte själv saken. Gjorde ett tapper försök att få några arbetskollegor att stå på min sida, de vek sig av skratt med. Några var villiga att hjälpa till med arbetet. Puffa upp vissa kroppsdelar, men avböjde fint :-)
Roliga arbetskamrater man har, tur att vi alla har sjuk humor :)



Sonen vann idag en auktion på tradera, harry potters senaste wii spel, 310 kr.
Och sen senare under dagen la en person ett bud på hans fifa09 spel.
Roligt för han..

Nu har syrran fört över sin ångest till mig angående att vi redan är i augusti!
Men idag är det exakt två månader kvar på jobbet tills jag går hem på havandeskapspenning :)
Längtar, men ändå inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gjorde en gipsavgjutning på slutet av min sista graviditet, jag har den ovanpå bokhyllan med en liten lampa bakom. De flesta fattar aldrig att det är min mage ;-)

Även om du inte vill visa den för alla så rekommenderar jag absolut att du gör en, jag älskar min och sonen gillar den också =).

Kom bara ihåg att smörja in mage och bröst rikligt!! med vaselin så att inte gipset fastnar i huden. Och en bekväm position då det tar ett tag.

Lycka till med din Gipsmage, låt inte de negativa rösterna störa dig =)

2009-08-19 @ 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0