Söndag..

Vi tog en sovmorgon idag... Men det var vi värda för vi var uppe sent igår kväll. Jag å dottern kom i sängs vid 02. Sen sov  vi, jag slapp slänga fram tutten under natten, runt 07.30 vaknade jag, tuttarna var hårda som sten, väckte dottern bruskt.. Hon åt för glatta livet, vågade väl inget annat. Eller kunde, för det bara sprutade ut mat till henne.
Slutade med att jag fick gå upp och pumpa ut lite mjölk.... Sen somnade vi om, även om jag var klarvaken och kände mig utvilad kunde jag lägga mig till ro och sussa vidare. Det kunde den proppmätta ungen med :=)
Vaknade sedan runt 11, då låg vi å mös ett tag... Tills jag kom på att kusinen skulle komma förbi... Hann slänga i mig frukost och påbörja baket (kladdkaka...)

Jag å kussen satt å pratade några timmar, sedan åkte hon hemåt. Och nu har jag tvättstugan. Var meningen att mannen skulle ta vända två till tvättis men nu ligger han å dotter å sover i soffan, har inte mage att väcka honom... Ser såå gosigt ut...

Stora barnet är ute å leker med sin vänner. Så det är LUGNT och TYST i huset nu. Jag njuter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0