Sprutad i ansiktet ;)

Det värkte, släppte lite på klädesplagget... och vips blev jag nedsprutade i ansiktet!!

Tänker ni på snuskigheter nu så blir ni besvikna eller kanske tom överlyckliga.
Vaknade att tutten var hård, lossade lite på bhnoch då exploderade det! Bröstmjölken sprutade... oops... Det var bara att mata flickan lilla... Nu hade jag tur, hon var vaken och hungrig...

Flickan är nu 5 veckor. Allt har gått bra, visst har det varit kämpigt med amningen, brist på sömnen. Har känt mig kluven när det gäller sonen och hans minskade uppmärksamhet från mig. Saknat min och mannens samvaro, bara att sova med hans armar runt omkring mig är ett minne blott... När mannen kommer hem är det flickan som får den första pussen, sen får jag en om jag har tur :(

Flickan ligger nu o gnyr i sin babysitter, får ta upp henne och muta henne med tutten, så kanske vi får vila en timme eller fler... Mys... Men först måste jag gå in på försäkringskassans hemsida och begära föräldrapenning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0