Beslutångest panik...

Blir aldrig nöjd med infobladet...
Spelar ingen roll på hur mycket jag ändrar, det blir inte som jag vill.
Snart skriver jag bara ut adressen på ett vanligt A4, så får gästerna själva leta fram sin vägbeskrivning på eniro alt hitta..

Urk...
Vill bli klar...

Detta måste fixas

  • Infobladets innehåll
  • Köpa papper till infobladet
  • Köpa nya billigare kuvert
  • Köpa frimärken
  • Köpa en "hålslagare" som gör ett hål...

Med andra ord, PANDURO NÄSTA. Kuverten handlar jag någon annanstans..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vi skickar pengar via en privatperson som även han tar 100 kr. Brist på kontakter gör att han åker till Alby. Jag har blivit bättre men lilldamen fick vi åka in med så nu har hon fått ventolin, stackarn.

2009-02-08 @ 18:04:32
Postat av: Fd chef...

Ett hålslag som gör ett hål?...Sätt det du ska hålslå på sniskan i en vanlig hålslagare så får du ett hål...!

2009-02-09 @ 16:12:32
Postat av: frufamiljeklöver

Har redan försökt, det går inte...

2009-02-10 @ 11:59:04
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/
Postat av: Anonym

scrapbooking-butiken.se har massor av olika saker. Har du kollat där, jag hade mina saker inom en vecka.

2009-02-10 @ 16:25:56
Postat av: Anonym

den kommentaren var från lilla mig

2009-02-10 @ 16:27:40
URL: http://treprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0