Det har börjat..

Har under kvällen printat alla inbjudningskort samt merparten av alla kuvert har fått sina ettiketter...
Försökte nå sambon för att höra med två adresser, om de är singlar eller bor med sin familj. Så att det blir inga missförstånd eller ömma punkter som kläms. Sen är jag lite osäker gällande två släktingar till mig, om jag vill att de ska komma eller inte. Nja, få suga lite mer på karamellen. Det är ju vårt bröllop så vi bestämmer vilka vi vill dela dagen med.
En släkting, kusin har jag inte sett på evigheter. Vet inte hur man ska göra där...

Hur som helst det börjar ta sig!


Köpte en håltång idag, 59 kronor. Samma modell som Panduro men där kostar den 119 kr (på nätet, i affären lite mer).
Kanske inte exakt samma modell men en kopia. Den funkar toppen ändå!!

Ska jag kanske gå å lägga mig??
Japp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0