ensam

Här sitter jag ensam, framför datorn. Lite seg, men annars finfin.

Väntar på att klockan ska ticka, ska ringa hem sonen halv fyra. Vi ska äta lite middag tillsammans innan jag åker till jobbet. På ett sätt är det skönt att jobba natt, att vara hemifrån. Jag uppskattar både barn och sambon mycket mycket mer, jag känner längtan efter de båda så hjärtat vill brista.

Denna vecka tycker jag synd om de, att ha mig i samma hus. Jag jobbar nämligen 4 vakande av 5 nätter. Det är slitigt. Kör sista natten nu innan de resterande 3, som kommer vara under fre-sön natt.

Fingrarna kliar, vill ordna inbjudningskorten....... Så allt är klart! Väntar in sambon att han ska ta reda på adresserna till sin vänner... Får ta numrena själv och gå in på eniro/hitta...
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0