jag börjar bli nervös

Huvudet spinner med tankar...
Ang bröllopet så klart.
Pengarna kommer de att räcka?
Hur ska vi duka?
Vilket väder kommer det att vara?
Hur många kommer?
Vilken mat?
Vilken ring ska jag välja?

Festlokalen är betald, av mamsen.. Evigt tacksam.... puss

Nu ångar jag vårt beslut om ett bröllop, tänk va enkelt. Vi skulle bara ha gift oss på Arlanda och sedan använt sparpengarna till Gambia.
Men så klart kommer vår dag blir minnesvärd, men vänner och familj...

Tycker sambon kan komma hem nu, tänker lite väl mycket..

Kommentarer
Postat av: Linda

Gambia finns kvar...man gifter sig bara en gång.

Castingen var för barncancerfonden. Det var otroligt mycket barn där så vi får se hur det går. Vilken förmedling är din son medlem i?

2009-02-20 @ 08:25:01
URL: http://treprinsessor.blogg.se/
Postat av: FruFamiljeklöver

Min son är med i statist.se

Vilken är ni med i?

2009-02-23 @ 06:24:49
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0