krypit fram....

Ringde min biologiska pappa igår.
Berättade om att vi skulle gifta oss, så slipper han få en chock när inbjudan dimper ner.

Nu har jag gått och blivit lite orolig.
Vem ska lämna bort mig? Eller ska jag och sambon gå tillsammans till vigselförrättaren när stunden är inne?
Hur blir det på middagen?

Pappa är ju pappa, men i mina tankar å känslor är min styvpappa mer pappa än pappa är.

Allt hade blivit så mycket enklare om jag å sambon bara gick till rådhuset, billigare också för den delen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på svenska bröllop "lämnar" inte pappan över bruden utan brudparet går ner tillsammans.. Vet int hur det är där din sambo kommer ifrån.. Kanske kan hjälpa pappefrågan

2009-02-03 @ 23:20:33
Postat av: FruFamiljeköver

Tänkte det kunde vara lite roligt att åka hoj en bit fram till vänner å familjen... Då måste jag åka med styvpappan... Men det lutar till att vi (jag å sambon) går tillsammans... Men än är inget hugget i sten...

2009-02-03 @ 23:32:28
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0