listan blir bara längre å längre

Sambon kommer på nya personer som han vill sätta på gästlistan varje dag.
Nu är det hans familje-bror och bror som bor i England. Hans bror har jag räknat med, min inte denna familjebrodern som jag inte ens har hört talas om. De har hittat varandra på facebook.
Ja vad man kan säga.
Det är bara ride with the flow. Acceptera...Nicka å se glad ut.
Men ärligt talat så är det helt ok med mig, sambon kommer inte ha några släktingar på bröllopet förutom sin bror. Så vill han bjuda sin familjebror så går det fint fint. Hade uppskattat om hans namn kom upp lite tidigare, typ den kvällen vi skrev upp alla som vi skulle bjuda in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0