Lokalen fixad!

Vi tittade på lokalen idag. Tvyärr var den inte i sitt bästa form, kan bero på att ett antal tonåringar försökte städa... De hade haft en 18 års fest kvällen innan. Det luktade öl, cider och spya .... Urk... Men bortsett från det gillade vi lokalen. Finna ytor, 4 smårum, bra för tex kuddrum för barnen ect..

Vi får nycklarna dagen innan, då lär jag ta hjälp av några bekanta för att göra sista minuten handling på ikea... På rak arm måste vi köpa in dukar till borden, diskhandukar samt knivar. Eller de sista var bara rekommendationer från fodgevärden. Handdukarn är kanske fräschast att ta hemifrån samt knivarna kansker inte var i dess bästa skick.

tog ca 10 min att gå från Helenelund, eller så kan man ta en buss, då är det bara någon minuts promenad.


Längtar!

Kommentarer
Postat av: Fd chef...

Jag har en bra bil med mycket plats och den går som på räls till IKEA om du behöver hjälp! Men du...handla inte dagen innan för du behöver den dagen/kvällen att bara ladda inför bröllopet...tro mig...jag vet... Handla 1 vecka innan så slipper du stressa - bara ring i tid så jag kan planera! Kram!

2009-02-01 @ 23:22:22
Postat av: FruFamiljeköver

Jag kommer säkert komma på massor av sista minuten saker som måste inhandlas... bra att jag har dig... kram

2009-02-03 @ 23:35:31
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0