remiss

Jag fick för ett tag sedan en remiss till kirurgien för att titta på min knöl som jag har på sidan av handleden.
Hur som helst, var där i torsdags. Det är en ofarlig cysta som är full med (led)vätska, även om den är hård som en sten.
Det behövs ingen operation, puhhh! en operation tar bara bort cystan tillfälligt, sen kommer den troligtvis tillbaka, så han opererar helst inte. Om man inte har svårare smärta samt bortdomningar. Ont har jag men inte bortdomningar.
Han sa till mig att jag ska börja använda handledskydd när jag arbetar pga arbetsuppgifterna. Igår kväll och under natten hade jag grymt ont, den gör ont nu men inte lika mycket.

Så fort lönen kommer ska jag handla handledskyddet, men vet bara inte var. De apoteken jag har besökt har dem inte..

Kommentarer
Postat av: Fd chef...

Men du...var det sådana handledsskydd som jag hade förut? Då kan du låna dem ju! Om det nu är sådana du ska ha... :-)

2009-02-22 @ 19:58:10
Postat av: Familjenfyrklöver

vet inte vad han menade men handledskydd. Den ska begränsa min rörlighet vid handleden.. tror jag..

2009-02-23 @ 06:24:03
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0