Testlektion

Igår gjorde jag min testlektion på Ringensbilskola.
Jag var inte supernöjd när jag gick därifrån pga diverse orsaker.
Dels pga eget fel, mitt självförtroende ... Fick motorstopp efter motorstopp.
Första gången som jag körde en bil som använde bensin..
Läraren tyckte att jag inet kände mig bekväm i trafiken, att jag var stressad.
Han höll med mig att jag inte kan så mycket som jag bör efter 30 lektioner på den andra bilskolan.
Kunde för  fan inte hitta dragläget.... Nervös eller nervös + ny bil+ ny lärare?
Han tyckte jag gjorde många små fel, fel som jag inte höll med. Dels för att så har inte min förra bilskolelärare har lärt mig. Alla lär ut på olika sätt.

Har dock inte bestämt mig om jag ska ta deras intensivkurs. OM jag gör det, kommer de boka upp teori samt uppkörning innan 1 april.
Men jag blir 15000 kronor fattigare. Hela vår budgetplan för mitt körkort, sambons körkort samt bilköp går i stöpet...
Så många utgifter, vi gifter oss snart med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0