3 gången gillt?

Imorgon ska vi titta på en lokal till bröllopsmottagningen.
Va brukar man säga tredje gången gillt?
Första vi tittade på var Herrängen och sen var det Ekeby Loge.
Jag är dock fortfarande kär i Ekeby Loge, men det blir för mycket merkostnader, transport, matvärmning samt inköpa tallrikar/bestik/glas för 70 pers. I dont think soo.. Men jag vill var där...

Jaja, imorgon ska vi till Unversitetområdet. Vårt datum är ledigt, 6000 kr för lokalen, 500 kr för kök. Sen städning tror jag var 500 kr det med.
Men då blir det betalbar, men det får det vara. Gifta mig ska jag göra... Nu vill hellre jag bara göra det i smyg... Vilken snygg ring jag skulle få om man skippar mottagning/festen... woow...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0