helgen över

Så himla skönt!
Jobbat 11 timmars pass lördag samt söndag. Ingen tid för lunchrast. Vi har ätit lunchen snabbt, max 15 minuter sen för att gå ut och hjälpa kollegorna.
Samma visa varje helg!

Men nu är jag hemma, stupade i sängs igår redan kl 22.00.

Sen har jag varit lite duktig under morgonen, fick iväg sonen itid till skolan samt bokat tid till läkaren.
Jag har börjat få ondare i knölen som sitter på handleden. Den värker och det gör ont ända till fingertopparna.  Har haft den lite väl länge, ca 2 månader (om inte längre!)

Nej du, nu ska jag hoppa tillbaka till min säng.
Jag jobbar natt denna vecka. Går på måndag, går av onsdag morgon. Jobbar (ytterligare) helgen, går på fredag em, går av mån morgon...

Kommer vara helt död när veckan är slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0