j*vla försäkringskassan

Ursäkta mina "hårda" ord, noot

Var hemma med sonen den 1-3 dec. Anmälde allt via datorn, läraren skickade in intyget.
Klappat och klart den 7 dec.
Men inga pengar har trillat in...
Panik panik.. dessa var mina tatueringspengar..
Men det finns en stor chans att de trillar in på kontot inom ett par dagar, pratade med FK. Enligt dem var allt korrekt.
Hoppas hoppas hon gjorde något åt saken.
Har aldrig haft problem med FK innan, pengarna har kommit på en gång...

Håller tummarna.

Vi tre systrar ska göra samma motiv på samma plats. En blomma, min syster fick ett smycke av mamma (?) när hon tog studenten. Längtar, men kommer dock sätta mig på tvären om jag inte gillar skissen. För det är ju inte så att man kan ta bort den efter några dagar... Har två tatueringar innan, en gjorde runt -97 och den andra -02.

Men tror att jag kommer gilla skissen, men är livrädd för känna det motsatta. Vi är ju trots 3 personer, 3 viljor .. oppss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0