Körlektion 29 och 30

Datum: 2009-01-20
Körlektion: 29+30
Moment: allt...
Körlärare: G
Nästa körlektion: 2008-01-21


Körlektionen gick ju fintfint  =)
Självsäkerheten kommer mer å mer. Samt att kopplingen slipper min tunga fot hela tiden!
Körde motorvägen ut till Södertälje, tränade mer på backning och parkering. Backningen fungerar klockrent!!
Det här kommer jag klara av, med en intensivkurs. Att övningsköra någon gång då o då fungerar inte för mig. Måste köra mycket....  Funderar på en av dessa alternativ, mest på 5 dagars faktiskt. Någon som har erfarenhet av Ringens Bilskola, får gärna slänga in ett ord eller fler om dem till mig  under kommentarer  =)

Ska försöka plugga lite teori nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0