Körlektion 30 och 31

Datum: 2009-01-21
Körlektion: 30+31
Moment: allt...
Körlärare: G
Nästa körlektion: 2008-01-??

Var ca 15 min försenad till körlektionen......
Missade bussen fr hemmet, bussen var tidigt. Självklart så tar rusningstrafiken slut ( 8.45), nästa buss kom 09.07.
När jag väl kom till bilskolan, fick jag bilnyckeln och skulle göra ordning säte och speglar. Blev klar ganska fort, typ 1 min. Fick sitta och vänta ett par minuter innan G kom till bilen. Sen kommer han på att vi måste tanka.  Ingår det i utbildningen?? Skitsamma, åker till bensinmacken. Sedan kör vi järnet till Södertälje C, snurrade runt där. Jättesvår centrum att köra i, stenigt och kulligt.
Fick träna lite mer på uppfång, klara glant. Kopplingen släpper jag mer å mer.
Efter lektionen sa G att han inte hade något att klaga på.. Hur roligt kändes det att höra? Superskoj! Äntligen. Känner mig säker när jag kör. Kanske låter löjligt, men jag har tom kört 110 km/tim på motorvägen... Och bytt filer hela tiden.... Känns såååå jävla skönt!!!

Men det känns lite konstigt att ev inte köra med G längre, för jag kommer förhoppningsvis byta till intensivkurs, och det utbudet finns inte hos min nuvarande bilskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0