Lokalbedövning

Vilken stress. Kom hem 15 min innan jag skulle befinna mig på vårdcentralen.
Väl inne i läkarens rum, tog besöket max 3 minuter, om inte ens kortare.
Hon klämde och kände på min knöl. Knölen sitter på sidan av handleden, en diameter som en 50 öring.
Hon ska skicka en remiss till ortopeden, hon gissade på att man kan lätt ta bort knölen. Håll i er, med endast lokalbedövning !!!!!
Aldrig, finns inte på världskartan, aldrig att de skär i mig och tar bort en fast och hård knöl med endast lokalbedövning. Det går inte att flytta knölen, sitter fast...
När hon sa lokalbedövning, kände jag att allt blod bara försvann från skallen. Aldrig, aldrig... Då får knölen sitta kvar, hellre har ont varje dag än ta bort den med LOKALBEDÖVNING..

hallååå.... urk

Efter läkarebesöket gick jag å hyrde film åt sonen, jag orkade hålla mig vaken max 30 minuter. Försvann lite diskret till min säng. Och somna såå fint...
Sedan kl 12 har jag vaknat till och från. Telefonen ringer, sonen ska ut, ska se till att han klär på sig ordentligt. Sonen kommer hem för att fråga om hans kompis får komma till oss och leka. Blev arg som ett bi, de gick ut. Tog max 5 minuter tills han ringde för att fråga om han fick gå hem till kompisen istället. Då blev jag arg igen (ovanligt va!), så det var bara för honom att traska hem. Vid ett, kvart över ett ringer det på dörren. elektriken som ComHem har skickat dyker upp. Lirkar med digiboxen/modemet ett tag. Konstanterar att problemet inte ligger här hemma (vilken jävla överraskning, kunde tom jag berättat !). Så nu ska han se till att de fixar problemet som ligger i en transponder i något rum någonstans i området. Han lämnade sitt mobilnummer, om det skulle dra ut på tiden, så kan han skynda på dem.
Elektriker är .... ja vad kan jag säga, lite..... hmmm, underbara att titta på =)

Men ingen är snyggare och hetare än min älskade sambon =)

Kommentarer
Postat av: Fd chef...

Men du...jag följer med dig och håller handen! Du fixar det med bara lokalbedövning - jag lovar dig! Ring mig om du vill ha min support! KRAM!

2009-01-19 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0