*nollad*

Sitter på jobbet, som alltid nästan.
Idag var jag å sambon med sonen i skolan, de hade öppet hus.
Hann bara komma hem å vända.
Vi stannade kvar till lunchen, sen gick vi hem. Jag måste få sova några timmar innan jag går på nattpasset, 2 av 3.
Tror jag sov 3 timmar, sen gick jag upp. Vet inte ens om det var 3 timmar, svårt att somna. Sen ringde telefonen, sonen kom hem efter skolan... Störningsmomenten kom en efter en. Men det var mysigt, sambon passade även han på att vila. Sonen var snabb på att kommentera om vi hånglade, men så roligt hade vi inte. Vi sov...

Fick sambon å hämta hämtmat från thai stället, va riktigt gott.

Glömde skriva lite om sonens tandläkarbesök, hans tandläkare är riktigt riktig duktig. Ungen log genom hela tandläkarebesöket. Tandläkaren sa att han skulle rita en lite gubbe på tanden, han visade hur genom att använda borren på sitt fingernagel. Vips så var det en lite gubbe där!
Efter tandläkarebesöket frågade jag sonen hur det kändes att borra. Han såg ut som ett frågetecken. Tandläkaren sa till mig att det mest troligtvis kommer att komma  behöva reglera tänderna. Med RÄLS! Sen har sonen en till två tänder som måste väck. Men när den dagen kommer så kommer den. Allt beror på en ynka tand som har växt lite snett, som nu blockerar en till två tänder vid dennes sida.
Men kanske rättare till sig av sig själv. Vi håller i alla fall tummarna, sonen vet ingenting. Så ska det vara med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0