Nyårsafton

Dagen började med att sonen ropad (som alltid) glatt god morgon från sitt rum.
Jag försökte sova länge, pga nattskiftet.
Mamma kom och hämtade sonen, jag hoppad tillbaka i sängs. Kunde inte somna om. Gick upp och duschade.
Åkte till Coop för att handla lite mat till kvällen, SL började reta mig direkt. Väntade på bussen för att åka hem, men den dök inte upp... När bussen efter kom var den knök full, sura människor överallt. Barnvagna, sura mammor. Fulla gubbar... Jag var också sur, men vem är inte det efter att stått i kylan läänge. Panik hemåt, när jag kom hem hade 30 min innan det var dags att åka till jobbet. Sambon och jag åkte tillsammans ända till Flemingsberg där han skulle möta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0