snart över

Klockan har tickat iväg, dagen (hmm natten) har gått bra! Men denna är alltid värst, tredje natten på rad. Det känns både i kropp och knopp, även om jag hade vilande första natten.
Seg å mör är man nu utan dess like.  Lite hungrig också, men nu får jag inte äta något.

Ska hem för att titta till sonen. Nej, han har inte varit hemma ensam under natten. Sambon åker till jobbet vid 6 rycket, jag är hemma vid 6.45. Ska bara in och säga god morgon, sen ska jag iväg till doktorn, har tid klockan 8. tror jag... oopss

Sonen fick igår välja om han ville till fritids eller vara hemma med mig, han ville vara hemma med mig. Mysigt lät det igår, men nu inte lika positiv anda. Vill inte sova bort hela dagen, men orkar inte vara vaken dygnet runt.
Ska se om jag kan få honom på andra tankar, en halvdag på fritids... hoppas hoppas.
Om inte, får jag hyra lite filmer på Vi. Så kanske jag får sova 2 timmar eller nåt. Bättre än ingenting.

Sen får jag inte glömma bort att ComHem kommer till oss, vi har under ca 2 veckor haft problem med störningar på nätet. Rubb å stubb stängs av till och från.  Tv, internet och telefonen. Dumt att ha samma leverantör till allt.. men billigt.
Hur som helst, ringt å klagat. De har skickat en reperatör som inte hittade några problem. Men störningarna har fortsatt, även grannarna är drabbade. Så det är inte bara vi! = inte vårt fel....

Sen får jag icke glömma bort tvättstugetiden....

Varför ska jag alltid klämma in allt på en dag!!!??? Blir såå arg på mig själv... Det går att fördela bördan lite.

Nedräkning har påbörjats, slutar om 2 timmar och 25 minuter!

Snart får jag sussa på kudden min...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0